HARMONY гарантує кожному нашому продукту гарантію від дефектів виробника. Ми замінимо будь-який наш продукт, визнаний дефектним протягом гарантійного терміну за умови нормального та належного використання.
Термін гарантії на всю продукцію Harmony складає 12 місяців.
Заміна чи повернення коштів протягом 14 днів.
Якщо з будь-якої причини придбаний у нас продукт не відповідає Вашим стандартам, Ви можете повернути їх протягом 14 днів з дня покупки. Незалежно від причини, відправте Ваше замовлення назад для заміни або повного повернення грошей. При цьому куплений товар повинен бути в упаковці, не мати пошкоджень, вм'ятин, потертостей, отриманих під час експлуатації.
Зламані або кришки, що протікають.
Якщо ваша кришка зламалася або почала протікати, ми замінимо її безкоштовно. Зверніть увагу, щоб підтвердити претензію, ми можемо попросити вас надіслати фото чи відео на нашу адресу info@myharmony.com.ua.
Термос втратив свої ізоляційні властивості.
Ви можете перевірити теплоізоляцію термосу окропом. Наповніть термос окропом прямо з чайника і закрутіть кришку. Щоб уникнути опіків, будьте обережні наливаючи киплячу воду в колбу. Не тримайте в руках термос під час наповнення окропом.
Приблизно через 5 хвилин візьміть термос до рук. Кришка і верхня частина колби можуть бути трохи теплими, це нормально. Але якщо ви відчуваєте будь-які гарячі точки нижче лінії вигину (плечів) колби, ізоляція термоса була порушена і Ви маєте право на безкоштовну заміну.
З будь-яких питань, пов'язаних з якістю або обміном, будь ласка, пишіть нам на адресу: info@myharmony.com.ua. При цьому повідомте ПІБ покупця та номер телефону на який було оформлено замовлення.