Відповімо на будь-які запитання!
Telegram
Viber
Mail
Phone
WhatsApp

Оплата замовлень

Можливі три варіанти оплати

  • 1. Накладений платіж - оплата при отриманні
    Оплата здійснюється при отриманні та огляді замовлення на відділенні "Нової пошти". Вибираючи цей варіант, покупець додатково оплачує комісію "Нової пошти" за переказ грошей у розмірі 20 грн. плюс 2% від вартості замовлення.

    2. Оплата карткою через LiqPay або Приват24
    Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Після вибору цього виду платежу Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде здійснити оплату.

    3. Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок
    Після оформлення замовлення менеджер магазину відправить Вам рахунок-фактуру в електронному вигляді. Для юридичних осіб пакет усіх документів надається разом із товаром.

    Звертаємо Вашу увагу, що ми не є платниками ПДВ та працюємо за спрощеною системою оподаткування – ФОП 2-ї групи.

Доставка

Доставка по Україні сервісом "Нова пошта" на вказане Вами відділення або адресна кур'єрська доставка.



Доставка здійснюється за рахунок покупця за тарифами "Нової пошти" незалежно від суми замовлення.

1.Замовлення, оформлені з доставкою на Нову Пошту, надсилаються:


  • у день замовлення (якщо замовлення оформлено та підтверджено менеджером до 13:00 поточного дня);
  • на наступний робочий день (якщо замовлення надійшло та/або підтверджено після 13:00 поточного дня, а також якщо замовлення надійшло в неділю);
  • у визначений день (за погодженням з менеджером).

Відразу після відправлення замовлення ви отримаєте смс-повідомлення з номером ТТН і датою доставки.

Рекомендуємо здійснювати візит на відділення Нової Пошти для отримання замовлення протягом 1-3 робочих днів з дня прибуття посилки. Термін зберігання посилки (замовлення) у відділенні Нової Пошти становить 5 робочих днів, починаючи з дня прибуття. Після закінчення зазначеного терміну – посилка з вашим замовленням автоматично повернеться назад.

Важливо! Якщо Ви підтвердили актуальність замовлення та товар був доставлений на вказане Вами відділення Нової Пошти, але Ви не з'явилися за посилкою, в цьому випадку інтернет-магазин залишає за собою право надалі відправляти замовлення лише за умови 100% передоплати.

Можливість інших варіантів та умов відправлення замовлень можна погодити з менеджерами нашого інтернет-магазину.

2. Кур'єрська доставка на Вашу адресу.
Цей метод доставки передбачає доставку замовлення на будинок або будь-яку іншу адресу кур'єром компанії "Нова Пошта" у містах, де є представництва. Цю послугу можна замовити під час спілкування з нашим менеджером, який обов'язково передзвонить Вам після отримання замовлення.

При отриманні посилки Вам необхідно буде сплатити:

  1. Вартість послуг доставки за тарифами оператора Нова пошта.
  2. Вартість товару, якщо замовлення не було попередньо оплачена.
  3. Комісію Нової пошти за пересилання грошей при виборі варіанта оплати Післяплата.
Відразу після відправки посилки Вам прийде СМС із номером товарно-транспортної накладної, датою прибуття, та вартістю замовлених товарів.

Важливо! При отриманні від кур'єра замовлення необхідно перевірити. У разі пошкодження упаковки, що спричинило пошкодження товару, необхідно скласти акт претензії.

З будь-яких питань, будь ласка, дзвоніть +38 095 1234 124, зв'язуйтесь з нами за допомогою месенджерів (у правому нижньому кутку сайту) або пишіть на нашу адресу info@myharmony.com.ua